Typ mösspåtagning och grejer

Idag tog vi på oss studentmössorna i skolan, tycker fortfarande att de är hemskt fula och passar inte till många kläder men det är ju sagt att man ska ha på sig dem sista veckan så vi kör väl på det. Ikväll ska ett gäng från klassen ut på mösspåtagningsfirande på Hugos och jag är en av dem, det blir nog roligt. Även fast det är en timmes köväntan för att få komma in till ett alldeles för överbefolkat dansgolv för att bli armbågad och trampad på, eventuelt skaka lite på rumpan mend et beror helt på om man för en sekund får en dm svängradie-plats till övers. Fick en glädjade nyhet från mina classmates idag dock, vi är lediga imorgon! Jag ska vara ute och trängas hela natten lång. Helgen blir lugn, ingen mer utgång för min del förutom när vi har lärarmiddagen på Hugos på tisdag eftersom då ingår inträde i priset <3
Nu ska jag vara produktiv innan förfesten och hämta damsugaren, kanske sortera lite kläder osv. till flytten. Gud vad jag längtar.