Drenched so hard, I turned into water

Nu har jag äntligen kommit hem efter Göteborgsresan! Det regnade hela vägen dit och slutade inte förrän vi kom ut från Universeum. När vi kom in i vandrarhemmet och packat upp och grejat så kom Malin och Jessica och frågade om jag ville följa med till O'learys och kolla in Sverige-Tyskland matchen men lilla Hanne hade ju såklart lämnat legetimationen hemma men det märkte jag ju inte förrän jag var där. Så jag gick tillbaka till hemmet men då blev jag inbjuden till att gå och käka på restaurang så då gjorde jag det istället. Den maten var nästan det godaste jag ätit! Nu på morgonen så for vi iväg till Borås djurpark för att kolla lite där, men så klart var det tvungen att ösregna hela den tiden(gör det fortfarande btw) så jag blev så blöööööt! Även fast jag hade regnjacka. Det ironiska med denna lilla tvådagars resa är att vi får matersättning för den, eftersom det var på skoldagar och den ligger på 50 spänn. Jag måste ha köpt mat för 2-3-400 bara för att vi var tvugna att stanna på de dyraste matställena! För att nte prata om restaurangen inne på Borås djurpark! Jag såg på menyn att man kunde köpa köttbullar med potatis för 85 kronor och det var ju inte så farligt. Man kunde välja mellan barn och vuxen portion, barn var billigare men jag valde vuxen. När hon hällde upp på talriken och ställde den på bänken var jag påväg att säga, ursäkta men jag skulle ha en vuxen portion och inte barn, för på talriken låg det 6 köttbullar och tre små jävliga potatisar. Jag hade fel, det var en vuxenportion. 85 JÄVLA SPÄNN FÖR SÅ LITE MAT!! Det förstörde min dag.
För övrigt så har jag ont i magmusklerna för att jag skrattat så mycket dessa två dagar :')